Η ομάδα

Χριστίνα Σύψαlinkedin

Έχει σπουδάσει Φυσική Αγωγή με μετεκπαίδευση στην Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα και την Ψυχοκινητική θεραπεία στο K.U. Leuven, στο Βέλγιο. Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην αισθητηριακή ολοκλήρωση, στη μουσικοκινητική αγωγή και στη γιόγκα για παιδιά.

Έχει εργαστεί ως ψυχοκινητική θεραπεύτρια σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και ενήλικες με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια ομάδων ψυχοκινητικής αγωγής για παιδιά στην Ελλάδα και το Βέλγιο.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών. Συνεργάζεται με την ομάδα αναπτυξιακού ελέγχου στο «Παίδων Μητέρα» και είναι διευθύντρια του Εργαστηρίου Ψυχοκινητικής.

 

Δημήτρης Αεράκης
Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές στο Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Παιδαγωγική. Επιπλέον έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας, με εξειδίκευση στις διδακτικές πρακτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά με σύνδρομο Down. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων για τις Μαθησιακές Δυσκολίες, ενώ έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην ανάπτυξη  προγραμμάτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και στην Ειδική Εκπαίδευση παιδιών κι εφήβων με αυτισμό. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο ΤEACCH και σε δεξιότητες καθημερινής  ζωής.

Συνεργάζεται με κέντρα ειδικής αγωγής ως Ειδικός Παιδαγωγός και εκπονητής εξωτερικών προγραμμάτων και ομάδων κοινωνικοποίησης. Παράλληλα, είναι Προπονητής ΑμεΑ σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα για παιδιά και εφήβους και προπονητής μπάσκετ σε ακαδημίες. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών.

 

Άγγελος Αλοίμονος
Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με ειδίκευση στην Προσαρμοσμένη Φυσική Δραστηριότητα. Επιπλέον έχει ολοκληρώσει έναν ετήσιο κύκλο σεμιναρίων με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.  Τα τελευταία πέντε χρόνια εργάζεται σε κέντρα ειδικής αγωγής σε προγράμματα που αφορούν την προσαρμοσμένη κινητική αγωγή και άσκηση των παιδιών, ενώ συνεχίζει να εργάζεται και σε εξωτερικά προγράμματα με στόχο την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών και την βελτίωση των δεξιοτήτων αυτοεξυπηρέτησης.
 
 
Νίκη Ανδρεάκου
Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στην Πετοσφαίριση. Έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής στον Δήμο Ανατολικής Μάνης με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών, ενηλίκων και παιδιών.
Επίσης έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής σε σχολεία, ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, σε γυμναστικούς συλλόγους και αθλητικές κατασκηνώσεις με έμφαση στα μίνι σπορ, σε παιδιά ηλικίας 3-12 ετών. Παράλληλα, είναι Διαιτητής και Προπονήτρια Πετοσφαίρισης.
 
 
Ειρήνη Ασλανίδου – Γιαννάκη
Απέκτησε πτυχίο Ψυχολογίας το 2005 από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και μετεκπαιδεύτηκε στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία το 2007 στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Επαγγελματικά ασχολείται με την εξατομικευμένη εκπαιδευτική και ψυχολογική υποστήριξη διαταραχών που ανήκουν στο φάσμα των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών της παιδικής, εφηβικής και ενήλικης ζωής, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Παράλληλα ειδικεύεται στη συμβουλευτική γονέων  και στην ατομική ψυχοθεραπεία παιδιών κι εφήβων. Διαθέτει άδεια χορήγησης του WISC – III (Wechsler κλίμακα νοημοσύνης για παιδιά) και έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε επιμορφωτικά σεμινάρια παιδοψυχολογίας σε  ομάδες γονέων και σχολικά πλαίσια.
 

 

Σπύρος Γιογλής
Είναι λογοπεδικός, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Metropolitan College υπό τη συνεργασία του Queen Margaret University of Edinburgh. Έχει αποκτήσει πτυχίο επάρκειας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών όπως και πιστοποίηση στη μέθοδο γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille από το ειδικό σωματείο του Φάρου Τυφλών. Έχει εκπαιδευτεί στο Πρόγραμμα Εντατικής Παρέμβασης σε παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (Applied Behavior Analysis – ABA), όπως και σε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας από τους οποίους χρησιμοποιεί το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) και το σύστημα ΜΑΚΑΤΟΝ. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στην Θεωρία και Παρέμβαση και στην Κλινική Συλλογιστική και Ανάλυση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης – S.I. MODULE Ι, ΙΙ, όπως και στη Θεραπευτική Ακρόαση της Sheila Frick. Έχει ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της Κρανιοϊερής Θεραπείας (CST I) και είναι πιστοποιημένος θεραπευτής της μεθόδου Νευρολειτουργικής Αναδιοργάνωσης – Padovan (RNF).
Παράλληλα,  έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια σε νευρολογικά θέματα από τη Νευρολογική Κλινική του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών. Έχει αποκτήσει κλινική εμπειρία από το Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, την Ελληνική Εταιρία για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας, το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Ανάπλαση, την ΕΛΕΠΑΠ, όπως και από κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά και από ιδιωτικούς και δημόσιους παιδικούς σταθμούς.
Την παρούσα περίοδο παρέχει κατ΄οίκον υπηρεσίες λογοθεραπείας και εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά όπου ασχολείται με το αποκαταστασιακό πρόγραμμα για παιδιά που έχουν διαγνωστεί με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή,  με Εγκεφαλική Παράλυση όπως και παιδιά με Βαρηκοΐα και παιδιά με Κοχλιακό Εμφύτευμα κ.α

 

Σταυρούλα Δρογκάρηlinkedin
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Πραγματοποιεί μεταπτυχιακές σπουδές στην Εργοθεραπεία στo Jönköping University στη Σουηδίας. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης καθώς και στην παρέμβαση  DIR/Floortime. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σε Ελλάδα και Αμερική με κεντρικό θεματικό άξονα την ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων.  Έχει εργαστεί με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.  Συνεργάζεται με το Εργαστήρι Ψυχοκινητικής ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια και είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών

 

Χρυσή Μαρία Καλατζάκη
Eίναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας από το Queen Margaret University, Edinburgh σε συνεργασία με το Μητροπολιτικό Κολέγιο. Εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών και ως συνοδός παράλληλης στήριξης για την ένταξη παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας, στο σχολικό πλαίσιο.
Έχει κλινική εμπειρία σε εύρος διαταραχών επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας σε παιδιά και ενήλικες. Επίσης, έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων, εργαστηρίων και συνεδρίων που αφορούν αξιολογητικά εργαλεία, θεραπευτικές μεθόδους  για παιδιά, καθώς επίσης και συστημάτων Εναλλακτικής Επικοινωνίας ανάμεσά τους PECS, MAKATON, SIMATA, OPT, Palin PCI, Intensive Interaction, Το μοντέλο των Κύκλων κα

 

Όλγα Καμπιώτη
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε θεραπείες ένταξης στο σχολικό πλαίσιο και σε κατ' οίκον θεραπείες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, μαθησιακές δυσκολίες κ.α. Έχει εκπαιδευτεί στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (S.I.), στη θεραπευτική μέθοδο Wilbarger, έχει ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της Κρανιοϊερής θεραπείας (CST1), εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας (PECS) και το πρόγραμμα εναλλακτικής εκπαίδευσης για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές TEACCH. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων για τη Δυσπραξία, τη Δυσγραφία, την Παιδιατρική Οπτομετρία, τον Αυτισμό, το Παιχνίδι - θέματα που εμπίπτουν στα επιστημονικά της ενδιαφέροντα.

 

Ειρήνη Κάππου
Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Νομικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Παράλληλα έχει σπουδάσει για 7 χρόνια κιθάρα και αρμονία στο Ελληνικό Ωδείο ενώ μιλάει 7 γλώσσες.
Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολείται με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών (εθελοντικά και επαγγελματικά). Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει εκπαιδευτικά παιχνίδια σε σχολεία και δήμους, σε Ίδρυμα Προστασίας & Αποκατάστασης Παιδιών & Νέων με Νοητική Υστέρηση και σε διάφορες πολιτισμικές ομάδες (οικογένειες Ρομά, παιδιά μεταναστών/ προσφύγων). Ασχολήθηκε επίσης με αναπτυξιακά προγράμματα σε κοινότητες στην Αφρική. Ως μέλος του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, είναι Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, κατασκηνώτρια και υπήρξε για χρόνια αρχηγός σε ομάδα παιδιών ηλικίας 7-11 ετών. Ήταν μέλος για 6 χρόνια της θεατρικής ομάδας του Δήμου Αθηναίων.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων για το θεατρικό παιχνίδι και την αφήγηση παραμυθιών. Εργάζεται ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού και ως καθηγήτρια Αρχαίων Ελληνικών και Έκθεσης

 

Ελένη Κοσμοπούλου
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Εργάζεται ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης και σε κατ' οίκον θεραπείες που αφορούν σε παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ΔΕΠΥ και Δυσπραξία.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση S.I. (αξιολόγηση και κλινική παρέμβαση), στη θεραπευτική μέθοδο Wilbarger, στο διαγνωστικό εργαλείο Διάχυτης Αναπτυξιακής Διαταραχής (ADOS) και τη χρήση του video ως εκπαιδευτικό μέσο στη διαδικασία επίδειξης συμπεριφορών προς μίμηση στα παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (video modeling).
Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στη δυσγραφία (αρχές παρέμβασης και αποκατάστασης) και  το παιχνίδι (ως αξιολογητικό εργαλείο και θεραπευτικό μέσο). Τέλος, έχει ολοκληρώσει κύκλους εποπτικών - εκπαιδευτικών συναντήσεων για εργοθεραπευτές.

 

Σταυρούλα Λαζαρίδου
Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών.  Έχει ολοκληρώσει το πρώτο μέρος της μεθόδου Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ποικίλης θεματολογίας που αφορούν παιδιά και ενήλικες. Εργάζεται σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης και σε κατ’ οίκον θεραπείες που απευθύνονται σε παιδιά με Νευρομυϊκές Διαταραχές, σύνδρομα και μαθησιακές δυσκολίες. 

 
 
Παναγιώτα Μακρή linkedin

Έχει σπουδάσει ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην παιδοψυχολογία (Master of science in Child Development) στο University of Central Lancashire. Επιπλέον έχει λάβει εκπαίδευση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT) με έμφαση στην παιδική και εφηβική ηλικία, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis-ABA), στην παιγνιοθεραπεία, το παιδικό ιχνογράφημα και στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης.  Παράλληλα έχει ολοκληρώσει κύκλους εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία Προσωποκεντρικής προσέγγισης, ενώ λαμβάνει εκπαίδευση στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD). Επίσης έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή χρησιμοποιώντας τις μεθόδους της ΑΒΑ, της Δομημένης Εκπαίδευσης –TEACCH,  Comic Strips, S.S.I.P (Social Skills Intervention Program), του Video Modeling και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories ). Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων αλλά και τη συμβουλευτική γονέων αλλά και την εκπαίδευση γονέων. Ακόμη έχει ασχοληθεί και εργαστεί σε προγράμματα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης παιδιών και εφήβων. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής και σε σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, ως συνοδός παράλληλης στήριξης αλλά και σε ομάδες παιδιών και γονέων.

 

Μαρίζα Νειάδα
Έχει σπουδάσει Μουσικοθεραπεία και Φωνητική στο Berklee College of Music στη Βοστώνη της Μασαχουσέτης. Παράλληλα, ειδικεύτηκε στην Νευρολογική Μουσικοθεραπεία με πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο του Colorado και αποφοίτησε από το μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προαγωγή ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων, Ανάγκες της οικογένειας» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε ως μουσικοθεραπεύτρια στο ωδείο του South Shore, όπου εκτελούσε συνεδρίες σε έφηβους με νευρολογικές διαταραχές, παιδιά με ειδικές ανάγκες και ενήλικες με τη νόσο του Αλτζχάιμερ. Επιπλέον, εργάστηκε ως δασκάλα ελληνικών στην Ελληνική Ορθόδοξη εκκλησία του Braintree στη Μασαχουσέτη και δίδασκε ελληνικά με μέσο τη μουσική και άλλες εκφραστικές τέχνες σε παιδιά νηπιαγωγείου και προνηπίου. Τα τελευταία χρόνια ζει στην Ελλάδα, όπου διεξάγει συνεδρίες μουσικοθεραπείας και παραδίδει μαθήματα κιθάρας και φωνητικής σε Ωδεία και Κέντρα Ειδικής Αγωγής, ενώ συμμετέχει σε μουσικά – θεραπευτικά προγράμματα της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου Παίδων.



Δώρα Παναγοπούλου

Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με θεματικό άξονα την ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων αλλά και ενηλίκων, με κύρια επικέντρωση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και τη ΔΕΠ-Υ αλλά και εναλλακτικές θεραπευτικές μεθόδους όπως art and play therapy. Έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο εξωτερικό με υποτροφία μέσω του προγράμματος Erasmus στην Ισπανία. Έχει εργαστεί με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες.

 

Εμμανουέλα Παπασωτηρίου
θεατροπαιδαγωγός και δασκάλα εκπαιδευτικού δράματος. Σπούδασε Θεατρολογία και Ιστορία Τέχνης στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Ιρλανδίας, University College Dublin (UCD). Διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στην Πολιτιστική Διαχείριση, επίσης από το UCD, καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο στο Εκπαιδευτικό Δράμα από το Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου Trinity College Dublin (TCD).
Είναι διπλωματούχος εκπαιδεύτρια μουσικοκινητικών προγραμμάτων της Kindermusik International. Έχει ολοκληρώσει διετές κύκλο σπουδών στο Θεατρικό Εργαστήρι Εκπαιδευτικού Δράματος Ενηλίκων, “Δια-δρω-μές”. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια δραματοποίησης παραμυθιού, σωματικής και κινητικής έκφρασης και υποκριτικής στο Εθνικό Θέατρο της Ιρλανδίας και στο National Association of Youth Drama, στο Δουβλίνο.
Εχει συνεργαστεί με το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στην πιλοτική εφαρμογή προγραμμάτων εκπαιδευτικού δράματος σε ειδικές ομάδες μαθητών.Επίσης, έχει διατελέσει εμψυχώτρια εκπαιδευτικού δράματος σε ομάδες νέων και εφήβων στην Αθήνα, το Δουβλίνο, και το Μπέρμινχαμ. Σήμερα διδάσκει εκπαιδευτικό δράμα σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, καθώς και το πρόγραμμα Kindermusik σε νηπιαγωγεία / παιδικούς σταθμούς και ομάδες γονέων.

 

Σταύρος Πατσαούρας
Είναι λογοθεραπευτής, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΤΕΙ) Πατρών, ενώ πραγματοποιεί τις Μεταπτυχιακές του σπουδές στην Ακοολογία – Νευροωτολογία (MSc in Audiology – Neurotology) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εκπαιδευτεί στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS), στο σύστημα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children (TEACCH), στο σύστημα παρέμβασης παιδικής λεκτικής δυσπραξίας “SIMATA”, ενώ έχει παρακολουθήσει και πλήθος από συνέδρια και επιστημονικές ημερίδες αναφορικά με τις δυσκολίες Λόγου, Ομιλίας και Επικοινωνίας.
Παράλληλα έχει στο ενεργητικό του δημοσιεύσεις και παρουσιάσεις σε επιστημονικά περιοδικά, site και πανευρωπαϊκά συνέδρια, με θέματα την θεραπευτική προσέγγιση διαταραχών ροής της Ομιλίας, την δημιουργία και χορήγηση ακοομετρικών δοκιμασιών, την χορήγηση δοκιμασιών αξιολόγησης Πραγματολογικών Δεξιοτήτων σε παιδιά με Αυτισμό και τέλος την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI).
Η επιστημονική του εμπειρία περιλαμβάνει αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση παιδιών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, ενώ επί του παρόντος συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών, στα οποία ασχολείται με παιδιά και εφήβους με δυσκολίες Λόγου, Ομιλίας και Επικοινωνίας.

 

Βασιλική Πιτσόλου
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Εργάζεται ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης, σε παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ΔΕΠΥ, Δυσπραξία και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση S.I. (αξιολόγηση και κλινική παρέμβαση), στη Θεραπευτική Μέθοδο Wilbarger, στη Θεραπευτική Ακρόαση (Therapeutic Listening - Αdvanced Level) και στο σύστημα M.O.R.E. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει κύκλους εποπτικών – εκπαιδευτικών συναντήσεων για Εργοθεραπευτές, ενώ έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων Παιδιατρικής Εργοθεραπείας, Δυσπραξίας, Αυτισμού, που άπτονται των επιστημονικών της ενδιαφερόντων.

 

Σταυρούλα Στούμπου
Έχει αποφοιτήσει από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση Μαθησιακών Δυσκολιών. Διαθέτει πιστοποίηση χορήγησης του αξιολογητικού εργαλείου «Αθηνά Τεστ».
Η κλινική της εμπειρία αφορά στην αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με δυσκολίες που σχετίζονται με τη μάθηση και εκπαίδευση για την ομαλή ένταξή τους στο σχολείο. Παράλληλα, στα εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης χρησιμοποιεί εργαλεία όπως Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations καθώς και άλλες Γνωσιακές- Συμπεριφορικές τεχνικές. 

 

Αναστασία Στάμου
Είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην  Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) από το University of Central Lancashire. Επιπλέον, είναι Γνωσιακή - Συμπεριφορική θεραπεύτρια (Κέντρο Εφαρμοσμένης Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας). Έχει παρακολουθήσει σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων όσον αφορά τη θεραπευτική  παρέμβαση παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές όπως TEACCH, Social Stories and Comic Strips, Play Therapy & CBT και ψυχοθεραπεία κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης σε παιδιά με ΔΑΦ μέσης και υψηλής λειτουργικότητας. Ακόμα, έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση μαθησιακών δυσκολιών. Η κλινική της δουλειά περιλαμβάνει τη ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, την εκπαίδευση γονέων με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές καθώς και τη Συμβουλευτική γονέων με βάση το ΓΣ μοντέλο. Τέλος, έχει εργαστεί σε εκπαιδευτικά πλαίσια προσχολικής και σχολικής αγωγής με στόχο την ένταξη των παιδιών σε αυτά τα πλαίσια καθώς και σε κέντρα ειδικών θεραπειών.

 

Νίκη  Τσιούνη 

Έχει εργαστεί ως Παιδαγωγός σε παιδότοπους με προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης σε παιδιά(κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι, μουσικοκινητική, ψυχοκινητική, messy play κ.ά. δραστηριότητες). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέμα «Αναπτυξιακές διαταραχές (Αυτιστικό Φάσμα)» , «Ανάπτυξη παιδιού Διαταραχές & Παρέμβαση» και «Εκπαίδευση Συνοδών Παράλληλης Στήριξης». Συνεχίζει τις σπουδές της ως Β.Εργοθεραπεύτρια. Παράλληλα ασχολείται με κατ’οίκον προγράμματα για παιδιά με δυσκολίες.

 

Ελιζιάννα Χριστοδούλου
Είναι Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, SIT με εξειδίκευση στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση, στο PECS, στο TEACCH και στο Πρωτόκολλο WILLBARGER. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία», για τη «Συν-νοσηρότητα και  Διαχείριση», τη «Δυσγραφία: Αιτιολογία και αρχές αντιμετώπισης», τις «Μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ και επιληψίες». Έχει ολοκληρώσει τον «Κύκλο εκπαίδευσης Θεραπευτών κατ οίκον και ένταξης» και έχει  παρακολουθήσει το 7ο  Πανευρωπαϊκό συνέδριο Εργοθεραπείας, το Διεθνές επιστημονικό συμπόσιο: «Το Πάζλ του Αυτισμού» και τις διημερίδες: «Αυτισμός και Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές- Ολιστική προσέγγιση» και «Το φάσμα του Αυτισμού: Οικογένεια-Παιδί-Επαγγελματίες». Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Επίσης έχει δουλέψει με μικρές ομάδες εφήβων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, σε εξωτερικά προγράμματα στα πλαίσια των Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής.  Έχει ακόμη εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης ενώ από το 2014 αναλαμβάνει εποπτεία και εκπαίδευση τελειόφοιτων Εργοθεραπευτών. Παράλληλα διδάσκει στα Ι.Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ στο τμήμα «Βοηθών Εργοθεραπευτών».
Είναι μια εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία.

 

Δημήτρης Μπρέζας linkedin

Σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και  κάποια στιγμή ανακάλυψε τον «μαγικό» κόσμο της διαφήμισης.
Ξεκίνησε ως κειμενογράφος και συνέχισε, για περισσότερα από 15 χρόνια, ως Υπεύθυνος Παραγωγής διαφημιστικών ταινιών και μουσικών προγραμμάτων. Συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες παραγωγής για μικρές ή μεγάλες καμπάνιες, κάποιες από αυτές βραβευμένες στα Φεστιβάλ Διαφήμισης.
Συνεργάζεται ως σύμβουλος διαφήμισης και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς και είναι υπεύθυνος επικοινωνίας του Ε.Ψ. και του Playgym. Παράλληλα έχει εμπλακεί σε όλη την ανάπτυξη των προγραμμάτων του Ε.Ψ. και του Playgym και την επικοινωνία-ενημέρωση των γονέων.