Η ομάδα

Χριστίνα Σύψαlinkedin

Έχει σπουδάσει Φυσική Αγωγή με μετεκπαίδευση στην Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα και την Ψυχοκινητική θεραπεία στο K.U. Leuven, στο Βέλγιο. Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην αισθητηριακή ολοκλήρωση, στη μουσικοκινητική αγωγή και στη γιόγκα για παιδιά.

Έχει εργαστεί ως ψυχοκινητική θεραπεύτρια σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και ενήλικες με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια ομάδων ψυχοκινητικής αγωγής για παιδιά στην Ελλάδα και το Βέλγιο.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών. Συνεργάζεται με την ομάδα αναπτυξιακού ελέγχου στο «Παίδων Μητέρα» και είναι διευθύντρια του Εργαστηρίου Ψυχοκινητικής.

 

Δημήτρης Αεράκης
Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές του σπουδές στο Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Παιδαγωγική. Επιπλέον έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας, με εξειδίκευση στις διδακτικές πρακτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά με σύνδρομο Down. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων για τις Μαθησιακές Δυσκολίες, ενώ έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην ανάπτυξη  προγραμμάτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και στην Ειδική Εκπαίδευση παιδιών κι εφήβων με αυτισμό. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο ΤEACCH και σε δεξιότητες καθημερινής  ζωής.

Συνεργάζεται με κέντρα ειδικής αγωγής ως Ειδικός Παιδαγωγός και εκπονητής εξωτερικών προγραμμάτων και ομάδων κοινωνικοποίησης. Παράλληλα, είναι Προπονητής ΑμεΑ σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα για παιδιά και εφήβους και προπονητής μπάσκετ σε ακαδημίες. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών.

 

Νίκη Ανδρεάκου
Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στην Πετοσφαίριση. Έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής στον Δήμο Ανατολικής Μάνης με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών, ενηλίκων και παιδιών.
Επίσης έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής σε σχολεία, ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, σε γυμναστικούς συλλόγους και αθλητικές κατασκηνώσεις με έμφαση στα μίνι σπορ, σε παιδιά ηλικίας 3-12 ετών. Παράλληλα, είναι Διαιτητής και Προπονήτρια Πετοσφαίρισης.
 
 
Ειρήνη Ασλανίδου – Γιαννάκη
Απέκτησε πτυχίο Ψυχολογίας το 2005 από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και μετεκπαιδεύτηκε στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία το 2007 στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Επαγγελματικά ασχολείται με την εξατομικευμένη εκπαιδευτική και ψυχολογική υποστήριξη διαταραχών που ανήκουν στο φάσμα των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών της παιδικής, εφηβικής και ενήλικης ζωής, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Παράλληλα ειδικεύεται στη συμβουλευτική γονέων  και στην ατομική ψυχοθεραπεία παιδιών κι εφήβων. Διαθέτει άδεια χορήγησης του WISC – III (Wechsler κλίμακα νοημοσύνης για παιδιά) και έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε επιμορφωτικά σεμινάρια παιδοψυχολογίας σε  ομάδες γονέων και σχολικά πλαίσια.
 

 

Σπύρος Γιογλής
Είναι λογοπεδικός, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Metropolitan College υπό τη συνεργασία του Queen Margaret University of Edinburgh. Έχει αποκτήσει πτυχίο επάρκειας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών όπως και πιστοποίηση στη μέθοδο γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille από το ειδικό σωματείο του Φάρου Τυφλών. Έχει εκπαιδευτεί στο Πρόγραμμα Εντατικής Παρέμβασης σε παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (Applied Behavior Analysis – ABA), όπως και σε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας από τους οποίους χρησιμοποιεί το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) και το σύστημα ΜΑΚΑΤΟΝ. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στην Θεωρία και Παρέμβαση και στην Κλινική Συλλογιστική και Ανάλυση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης – S.I. MODULE Ι, ΙΙ, όπως και στη Θεραπευτική Ακρόαση της Sheila Frick. Έχει ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της Κρανιοϊερής Θεραπείας (CST I) και είναι πιστοποιημένος θεραπευτής της μεθόδου Νευρολειτουργικής Αναδιοργάνωσης – Padovan (RNF).
Παράλληλα,  έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια σε νευρολογικά θέματα από τη Νευρολογική Κλινική του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών. Έχει αποκτήσει κλινική εμπειρία από το Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, την Ελληνική Εταιρία για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας, το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Ανάπλαση, την ΕΛΕΠΑΠ, όπως και από κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά και από ιδιωτικούς και δημόσιους παιδικούς σταθμούς.
Την παρούσα περίοδο παρέχει κατ΄οίκον υπηρεσίες λογοθεραπείας και εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά όπου ασχολείται με το αποκαταστασιακό πρόγραμμα για παιδιά που έχουν διαγνωστεί με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή,  με Εγκεφαλική Παράλυση όπως και παιδιά με Βαρηκοΐα και παιδιά με Κοχλιακό Εμφύτευμα κ.α

 

Σταυρούλα Δρογκάρηlinkedin
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Πραγματοποιεί μεταπτυχιακές σπουδές στην Εργοθεραπεία στo Jönköping University στη Σουηδίας. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης καθώς και στην παρέμβαση  DIR/Floortime. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σε Ελλάδα και Αμερική με κεντρικό θεματικό άξονα την ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων.  Έχει εργαστεί με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.  Συνεργάζεται με το Εργαστήρι Ψυχοκινητικής ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια και είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών

 

Όλγα Καμπιώτη
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε θεραπείες ένταξης στο σχολικό πλαίσιο και σε κατ' οίκον θεραπείες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, μαθησιακές δυσκολίες κ.α. Έχει εκπαιδευτεί στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (S.I.), στη θεραπευτική μέθοδο Wilbarger, έχει ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της Κρανιοϊερής θεραπείας (CST1), εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας (PECS) και το πρόγραμμα εναλλακτικής εκπαίδευσης για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές TEACCH. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων για τη Δυσπραξία, τη Δυσγραφία, την Παιδιατρική Οπτομετρία, τον Αυτισμό, το Παιχνίδι - θέματα που εμπίπτουν στα επιστημονικά της ενδιαφέροντα.

 

Ειρήνη Κάππου
Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Νομικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Παράλληλα έχει σπουδάσει για 7 χρόνια κιθάρα και αρμονία στο Ελληνικό Ωδείο ενώ μιλάει 7 γλώσσες.
Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολείται με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών (εθελοντικά και επαγγελματικά). Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει εκπαιδευτικά παιχνίδια σε σχολεία και δήμους, σε Ίδρυμα Προστασίας & Αποκατάστασης Παιδιών & Νέων με Νοητική Υστέρηση και σε διάφορες πολιτισμικές ομάδες (οικογένειες Ρομά, παιδιά μεταναστών/ προσφύγων). Ασχολήθηκε επίσης με αναπτυξιακά προγράμματα σε κοινότητες στην Αφρική. Ως μέλος του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, είναι Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, κατασκηνώτρια και υπήρξε για χρόνια αρχηγός σε ομάδα παιδιών ηλικίας 7-11 ετών. Ήταν μέλος για 6 χρόνια της θεατρικής ομάδας του Δήμου Αθηναίων.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων για το θεατρικό παιχνίδι και την αφήγηση παραμυθιών. Εργάζεται ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού και ως καθηγήτρια Αρχαίων Ελληνικών και Έκθεσης

 

Ελένη Κοσμοπούλου
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Εργάζεται ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης και σε κατ' οίκον θεραπείες που αφορούν σε παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ΔΕΠΥ και Δυσπραξία.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση S.I. (αξιολόγηση και κλινική παρέμβαση), στη θεραπευτική μέθοδο Wilbarger, στο διαγνωστικό εργαλείο Διάχυτης Αναπτυξιακής Διαταραχής (ADOS) και τη χρήση του video ως εκπαιδευτικό μέσο στη διαδικασία επίδειξης συμπεριφορών προς μίμηση στα παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (video modeling).
Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στη δυσγραφία (αρχές παρέμβασης και αποκατάστασης) και  το παιχνίδι (ως αξιολογητικό εργαλείο και θεραπευτικό μέσο). Τέλος, έχει ολοκληρώσει κύκλους εποπτικών - εκπαιδευτικών συναντήσεων για εργοθεραπευτές.

 

Ελπινίκη Κώτση
Έχει σπουδάσει Λογοθεραπεία στο ΤΕΙ Ιωαννίνων. Εργάζεται  σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα στην Αθήνα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, τραυλισμό, φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές, δυσπραξία κ.α. Έχει λάβει μέρος ως βασική ομιλήτρια  σε ημερίδες και συνέδρια με θέμα τις διαταραχές λόγου και τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος.
Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί στην Εντατική Αλληλεπίδραση/Intensive Interaction & ASD, στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση για παιδιά- S.I. MODULE 1, στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (P.E.C.S.) και στην Πρότυπη Αναπτυξιακή Δοκιμασία Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας «παίς»  της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών . Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με θέμα τον τραυλισμό, την παιδική δυσφαγία και τον αυτισμό.

 

Σταυρούλα Λαζαρίδου
Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών.  Έχει ολοκληρώσει το πρώτο μέρος της μεθόδου Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ποικίλης θεματολογίας που αφορούν παιδιά και ενήλικες. Εργάζεται σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης και σε κατ’ οίκον θεραπείες που απευθύνονται σε παιδιά με Νευρομυϊκές Διαταραχές, σύνδρομα και μαθησιακές δυσκολίες. 

 
 
Παναγιώτα Μακρή linkedin

Έχει σπουδάσει ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην παιδοψυχολογία (Master of science in Child Development) στο University of Central Lancashire. Επιπλέον έχει λάβει εκπαίδευση στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT), στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis-ABA), στην παιγνιοθεραπεία, το παιδικό ιχνογράφημα και στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης.  Επίσης έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή χρησιμοποιώντας τις μεθόδους της ΑΒΑ, της Δομημένης Εκπαίδευσης -TEACCH και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories ). Ακόμη έχει ασχοληθεί και εργαστεί σε προγράμματα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης παιδιών και εφήβων. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής και σε σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, ως συνοδός παράλληλης στήριξης αλλά και σε ομάδες παιδιών και γονέων.

 


Μαρία Μποζίκα
Είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του Queen Margaret University of Edinburgh. Έχει εξειδικευτεί στην ειδική αγωγή-μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και έχει μετεκπαιδευτεί στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και σε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας (PECS).
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαίδευσης στην παρέμβαση παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές, νοητική καθυστέρηση, αφασία, μαθησιακές δυσκολίες και διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα.
Έχει εργασθεί σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης για παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος, μαθησιακές δυσκολίες, φωνολογικές διαταραχές και βαρηκοΐα. Επιπλέον, έχει εργασθεί σε συνοδεία και παράλληλη στήριξη σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές σε δημόσια δημοτικά σχολεία.
Είναι μέλος του Σωματείου Λογοθεραπευτών/ Λογοπεδικών Ελλάδος.

 

Μαρίζα Νειάδα
Έχει σπουδάσει Μουσικοθεραπεία και Φωνητική στο Berklee College of Music στη Βοστώνη της Μασαχουσέτης. Παράλληλα, ειδικεύτηκε στην Νευρολογική Μουσικοθεραπεία με πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο του Colorado και αποφοίτησε από το μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προαγωγή ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων, Ανάγκες της οικογένειας» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε ως μουσικοθεραπεύτρια στο ωδείο του South Shore, όπου εκτελούσε συνεδρίες σε έφηβους με νευρολογικές διαταραχές, παιδιά με ειδικές ανάγκες και ενήλικες με τη νόσο του Αλτζχάιμερ. Επιπλέον, εργάστηκε ως δασκάλα ελληνικών στην Ελληνική Ορθόδοξη εκκλησία του Braintree στη Μασαχουσέτη και δίδασκε ελληνικά με μέσο τη μουσική και άλλες εκφραστικές τέχνες σε παιδιά νηπιαγωγείου και προνηπίου. Τα τελευταία χρόνια ζει στην Ελλάδα, όπου διεξάγει συνεδρίες μουσικοθεραπείας και παραδίδει μαθήματα κιθάρας και φωνητικής σε Ωδεία και Κέντρα Ειδικής Αγωγής, ενώ συμμετέχει σε μουσικά – θεραπευτικά προγράμματα της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου Παίδων.



Δώρα Παναγοπούλου

Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με θεματικό άξονα την ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων αλλά και ενηλίκων, με κύρια επικέντρωση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και τη ΔΕΠ-Υ αλλά και εναλλακτικές θεραπευτικές μεθόδους όπως art and play therapy. Έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο εξωτερικό με υποτροφία μέσω του προγράμματος Erasmus στην Ισπανία. Έχει εργαστεί με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες.

 

Εμμανουέλα Παπασωτηρίου
θεατροπαιδαγωγός και δασκάλα εκπαιδευτικού δράματος. Σπούδασε Θεατρολογία και Ιστορία Τέχνης στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Ιρλανδίας, University College Dublin (UCD). Διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στην Πολιτιστική Διαχείριση, επίσης από το UCD, καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο στο Εκπαιδευτικό Δράμα από το Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου Trinity College Dublin (TCD).
Είναι διπλωματούχος εκπαιδεύτρια μουσικοκινητικών προγραμμάτων της Kindermusik International. Έχει ολοκληρώσει διετές κύκλο σπουδών στο Θεατρικό Εργαστήρι Εκπαιδευτικού Δράματος Ενηλίκων, “Δια-δρω-μές”. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια δραματοποίησης παραμυθιού, σωματικής και κινητικής έκφρασης και υποκριτικής στο Εθνικό Θέατρο της Ιρλανδίας και στο National Association of Youth Drama, στο Δουβλίνο.
Εχει συνεργαστεί με το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στην πιλοτική εφαρμογή προγραμμάτων εκπαιδευτικού δράματος σε ειδικές ομάδες μαθητών.Επίσης, έχει διατελέσει εμψυχώτρια εκπαιδευτικού δράματος σε ομάδες νέων και εφήβων στην Αθήνα, το Δουβλίνο, και το Μπέρμινχαμ. Σήμερα διδάσκει εκπαιδευτικό δράμα σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, καθώς και το πρόγραμμα Kindermusik σε νηπιαγωγεία / παιδικούς σταθμούς και ομάδες γονέων.

 

Σταυρούλα Στούμπου
Έχει αποφοιτήσει από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση Μαθησιακών Δυσκολιών. Διαθέτει πιστοποίηση χορήγησης του αξιολογητικού εργαλείου «Αθηνά Τεστ».
Η κλινική της εμπειρία αφορά στην αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με δυσκολίες που σχετίζονται με τη μάθηση και εκπαίδευση για την ομαλή ένταξή τους στο σχολείο. Παράλληλα, στα εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης χρησιμοποιεί εργαλεία όπως Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations καθώς και άλλες Γνωσιακές- Συμπεριφορικές τεχνικές. 

 

Αναστασία Στάμου
Είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην  Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) από το University of Central Lancashire. Επιπλέον, είναι Γνωσιακή - Συμπεριφορική θεραπεύτρια (Κέντρο Εφαρμοσμένης Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας). Έχει παρακολουθήσει σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων όσον αφορά τη θεραπευτική  παρέμβαση παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές όπως TEACCH, Social Stories and Comic Strips, Play Therapy & CBT και ψυχοθεραπεία κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης σε παιδιά με ΔΑΦ μέσης και υψηλής λειτουργικότητας. Ακόμα, έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση μαθησιακών δυσκολιών. Η κλινική της δουλειά περιλαμβάνει τη ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, την εκπαίδευση γονέων με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές καθώς και τη Συμβουλευτική γονέων με βάση το ΓΣ μοντέλο. Τέλος, έχει εργαστεί σε εκπαιδευτικά πλαίσια προσχολικής και σχολικής αγωγής με στόχο την ένταξη των παιδιών σε αυτά τα πλαίσια καθώς και σε κέντρα ειδικών θεραπειών.

 

Δημήτρης Μπρέζας linkedin

Σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και  κάποια στιγμή ανακάλυψε τον «μαγικό» κόσμο της διαφήμισης.
Ξεκίνησε ως κειμενογράφος και συνέχισε, για περισσότερα από 15 χρόνια, ως Υπεύθυνος Παραγωγής διαφημιστικών ταινιών και μουσικών προγραμμάτων. Συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες παραγωγής για μικρές ή μεγάλες καμπάνιες, κάποιες από αυτές βραβευμένες στα Φεστιβάλ Διαφήμισης.
Συνεργάζεται ως σύμβουλος διαφήμισης και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς και είναι υπεύθυνος επικοινωνίας του Ε.Ψ. και του Playgym. Παράλληλα έχει εμπλακεί σε όλη την ανάπτυξη των προγραμμάτων του Ε.Ψ. και του Playgym και την επικοινωνία-ενημέρωση των γονέων.