Η ομάδα

Χριστίνα Σύψαlinkedin

Έχει σπουδάσει Φυσική Αγωγή στην Αθήνα κι έχει ολοκληρώσει δύο μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στην Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα και στην Ψυχοκινητική θεραπεία στο K.U. Leuven, στο Βέλγιο.

Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στο Ψυχόδραμα, στη Μουσικοκινητική Αγωγή, στην Ψυχοκινητική Αγωγή, στη Γιόγκα για ενηλίκους και για παιδιά και στην Επικοινωνία Δίχως Βία – Σχολική  Διαμεσολάβηση. Είναι πιστοποιημένη practitioner της Lego®- Based Therapy και της Sherborne Developmental Movement (Level 1 και 2) καθώς επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στη Functional Behavioral Analysis, στο P.E.C.S, στη Θεραπευτική Ακρόαση και προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σχετικά με θέματα της Ψυχανάλυσης.

Έχει εργαστεί ως Ψυχοκινητική Θεραπεύτρια σε δομές πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με ΔΑΦ, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, με ενηλίκους με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια κι επόπτρια ομάδων Ψυχοκινητικής Αγωγής.

Μέλος της συγγραφικής ομάδας δύο άρθρων σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών, που έχουν δημοσιευτεί στην European Journal of Psychomotricity.

Είναι επιστημονική υπεύθυνη του κέντρου Ειδικής Αγωγής Psychomotor Athens και του κέντρου δημιουργικής απασχόλησης Playgym στα Βριλήσσια.

Είναι πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοκινητικής, μέλος του European Forum of Psychomotricity.

 

Δημήτρης Αεράκης

Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Παιδαγωγική. Επιπλέον έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, με εξειδίκευση στις διδακτικές πρακτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε παιδιά με σύνδρομο Down. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέματα: ꞌꞌΔιαφοροποίηση κ΄ Ανάπτυξη προγραμμάτων σε παιδιά με αυτισμόꞌꞌ ꞌꞌΧρήση παιδαγωγικού υλικού σε παιδιά με Αυτισμό και ΔΕΠ-Υꞌꞌ ꞌꞌΜαθησιακές δυσκολίες και ειδική γλωσσική διαταραχήꞌꞌ ꞌꞌΣχολική διαμεσολάβηση :για την αντιμετώπιση της σχολικής βίαςꞌꞌ. Τα τελευταία πέντε χρόνια εκπονεί εξωτερικά προγράμματα, κατ’ οίκον καθώς και ομάδες κοινωνικοποίησης. Επιπλέον έχει εργαστεί με ομάδες τυπικής και μη ανάπτυξης στο άθλημα της καλαθοσφαίρισης. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών.

 

Άγγελος Αλοίμονος
Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με ειδίκευση στην Προσαρμοσμένη Φυσική Δραστηριότητα. Επιπλέον έχει ολοκληρώσει έναν ετήσιο κύκλο σεμιναρίων με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.  Τα τελευταία πέντε χρόνια εργάζεται σε κέντρα ειδικής αγωγής σε προγράμματα που αφορούν την προσαρμοσμένη κινητική αγωγή και άσκηση των παιδιών, ενώ συνεχίζει να εργάζεται και σε εξωτερικά προγράμματα με στόχο την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών και την βελτίωση των δεξιοτήτων αυτοεξυπηρέτησης.
 
 
Νίκη Ανδρεάκου
Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στην Πετοσφαίριση. Έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής στον Δήμο Ανατολικής Μάνης με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών, ενηλίκων και παιδιών.
Επίσης έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής σε σχολεία, ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, σε γυμναστικούς συλλόγους και αθλητικές κατασκηνώσεις με έμφαση στα μίνι σπορ, σε παιδιά ηλικίας 3-12 ετών. Παράλληλα, είναι Διαιτητής και Προπονήτρια Πετοσφαίρισης.
 
 

Σταυρούλα Δρογκάρηlinkedin

Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών. Πραγματοποιεί μεταπτυχιακές σπουδές στην Εργοθεραπεία στo Jönköping University στη Σουηδία. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης Ayres - ASI (Επίπεδο Ι, ΙΙ & ΙΙΙ), στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στην παρέμβαση  DIR/Floortime (Eπίπεδο Ι), στην ΚρανιοΙερή Θεραπεία (Επίπεδο Ι) και στη δέσμη αξιολόγησης BOT-2. Είναι πιστοποιημένη practitioner στη Lego® – Based Therapy και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος "παις".  Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σε Ελλάδα και Αμερική με κεντρικό θεματικό άξονα την Επιστήμη της Εργοθεραπείας και τη ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Εργάζεται με παιδιά με αναπτυξιακές και άλλες διαταραχές. Συνεργάζεται με το Εργαστήρι Ψυχοκινητικής ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια και είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και του οργανισμού Sensory Integration Greece.

 

Ρεβέκα Ιωάννου

Έχει σπουδάσει στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον έχει ολοκληρώσει έναν ετήσιο κύκλο σεμιναρίων με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Εχει εργαστεί ως υπεύθυνη εκπαιδευτικού σχεδιασμού και εμψυχώτρια σε προγράμματα  ενίσχυσης δεξιοτήτων και ολόπλευρης ανάπτυξης σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας αλλά και σαν θεατροπαιδαγωγός σε ιδιωτικά σχολεία και κέντρα δημιουργικής απασχόλησης.

 

Χρυσή Μαρία Καλατζάκη
Eίναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας από το Queen Margaret University, Edinburgh σε συνεργασία με το Μητροπολιτικό Κολέγιο. Εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών και ως συνοδός παράλληλης στήριξης για την ένταξη παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας, στο σχολικό πλαίσιο.
Έχει κλινική εμπειρία σε εύρος διαταραχών επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας σε παιδιά και ενήλικες. Επίσης, έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων, εργαστηρίων και συνεδρίων που αφορούν αξιολογητικά εργαλεία, θεραπευτικές μεθόδους  για παιδιά, καθώς επίσης και συστημάτων Εναλλακτικής Επικοινωνίας ανάμεσά τους PECS, MAKATON, SIMATA, OPT, Palin PCI, Intensive Interaction, Το μοντέλο των Κύκλων κα

 

Όλγα Καμπιώτη
Αποφοίτησε απο το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε θεραπείες ένταξης στο σχολικό πλαίσιο και σε κατ' οίκον θεραπείες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, μαθησιακές δυσκολίες κ.α. Τα τελευταία έτη αναλαμβάνει την εκπαίδευση και εποπτεία Εργοθεραπευτών. Συνεργάζεται με το Εργαστήρι Ψυχοκινητικής από το 2016 ως Επόπτρια και Υπεύθυνη του τμήματος Εργοθεραπείας.

Έχει εκπαιδευτεί στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (S.I.), στη θεραπευτική μέθοδο Wilbarger, σε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας (PECS) και στο πρόγραμμα εναλλακτικής εκπαίδευσης για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές TEACCH, καθώς επίσης έχει ολοκληρώσει τον τρίτο κύκλο της Κρανιοϊερής θεραπείας (SER1). Επιπροσθέτως, έχει πιστοποιηθεί για την εφαρμογή της δέσμης αξιολόγησης BOT-2ΤΜ και του LEGO®-based therapy. Τέλος, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων για τη Δυσπραξία, τη Δυσγραφία, την Κλινική Συλλογιστική στην Εργοθεραπεία, την Παιδιατρική Οπτομετρία, τον Αυτισμό, το Παιχνίδι, το Παιδικό ιχνογράφημα και λοιπά θέματα που εμπίπτουν στα επιστημονικά της ενδιαφέροντα.

Είναι μια εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία.

 

Ελένη Κοσμοπούλου
Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Εργάζεται ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης και σε κατ' οίκον θεραπείες που αφορούν σε παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ΔΕΠΥ και Δυσπραξία.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση S.I. (αξιολόγηση και κλινική παρέμβαση), στη θεραπευτική μέθοδο Wilbarger, στο διαγνωστικό εργαλείο Διάχυτης Αναπτυξιακής Διαταραχής (ADOS) και τη χρήση του video ως εκπαιδευτικό μέσο στη διαδικασία επίδειξης συμπεριφορών προς μίμηση στα παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (video modeling).
Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στη δυσγραφία (αρχές παρέμβασης και αποκατάστασης) και  το παιχνίδι (ως αξιολογητικό εργαλείο και θεραπευτικό μέσο). Τέλος, έχει ολοκληρώσει κύκλους εποπτικών - εκπαιδευτικών συναντήσεων για εργοθεραπευτές.

 

Σταυρούλα Λαζαρίδου
Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών.  Έχει ολοκληρώσει το πρώτο μέρος της μεθόδου Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ποικίλης θεματολογίας που αφορούν παιδιά και ενήλικες. Εργάζεται σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης και σε κατ’ οίκον θεραπείες που απευθύνονται σε παιδιά με Νευρομυϊκές Διαταραχές, σύνδρομα και μαθησιακές δυσκολίες. 

 
 
Παναγιώτα Μακρή linkedin

Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.

Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT) με έμφαση στην παιδική κι εφηβική ηλικία, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis- ABA), ενώ παράλληλα έχει ολοκληρώσει κύκλους εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία Προσωποκεντρικής προσέγγισης. Επίσης έχει ολοκληρώσει διετή εκπαίδευση στη διάγνωση κι αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαίδευσης στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης (Τεστ νοημοσύνης WISC-III και άλλα ψυχομετρικά εργαλεία), στην παιγνιοθεραπεία και στο παιδικό ιχνογράφημα. Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD) και είναι πιστοποιημένη practitioner στη Lego® - Based Therapy.Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους παρέμβασης της Δομημένης Εκπαίδευσης –TEACCH, του S.S.I.P (Social Skills Intervention Program), του Video Modeling και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories).

Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει Ψυχοθεραπεία και Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση παιδιών κι εφήβων, Συμβουλευτική κι Εκπαίδευση γονέων. Επίσης είναι συντονίστρια ομάδων Κοινωνικών Δεξιοτήτων και Συναισθηματικής Ανάπτυξης και συντονίστρια του Lego® Club στο Psychomotor Athens. Τέλος έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με ΔΑΦ και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε σχολεία.

 

Μαρίζα Νειάδα

Έχει σπουδάσει Μουσικοθεραπεία και Φωνητική στο Berklee College of Music στη Βοστώνη της Μασσαχουσέτης. Ειδικεύτηκε στη Νευρολογική Μουσικοθεραπεία με πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο του Colorado. Έζησε έξι χρόνια στην Αμερική και για δύο χρόνια εργαζόταν ως Mουσικοθεραπεύτρια στο ωδείο του South Shore, όπου εκτελούσε συνεδρίες σε έφηβους με νευρολογικές διαταραχές, παιδιά με ειδικές ανάγκες και ενήλικες με τη νόσο του Αλτζχάιμερ. Έχει λάβει πιστοποίηση στη Νευρολογική Μουσικοθεραπεία από το Colorado State University. Στην Ελλάδα, εργάζεται έξι χρόνια ως Μουσικοθεραπεύτρια και διεξάγει συνεδρίες Mουσικοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον, δουλεύει με παιδιά τυπικής ανάπτυξης σε προσχολική ηλικία όπου διεξάγει ομαδικές δραστηριότητες με μουσική σε συνδυασμό με κοινωνικές δεξιότητες και επικοινωνία. Τέλος, τον τελευταίο χρόνο σπουδάζει Λογοθεραπεία στο ΑΚΜΗ Μητροπολιτικό Κολλέγιο στο Μαρούσι Αττικής.



Δώρα Παναγοπούλου

Έχει αποφοιτήσει από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με θεματικό άξονα την ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων αλλά και ενηλίκων, με κύρια επικέντρωση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και τη ΔΕΠ-Υ αλλά και εναλλακτικές θεραπευτικές μεθόδους όπως art and play therapy. Έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο εξωτερικό με υποτροφία μέσω του προγράμματος Erasmus στην Ισπανία. Έχει εργαστεί με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες.

 

Σταυρούλα Στούμπου
Έχει αποφοιτήσει από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση Μαθησιακών Δυσκολιών. Διαθέτει πιστοποίηση χορήγησης του αξιολογητικού εργαλείου «Αθηνά Τεστ».
Η κλινική της εμπειρία αφορά στην αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με δυσκολίες που σχετίζονται με τη μάθηση και εκπαίδευση για την ομαλή ένταξή τους στο σχολείο. Παράλληλα, στα εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης χρησιμοποιεί εργαλεία όπως Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations καθώς και άλλες Γνωσιακές- Συμπεριφορικές τεχνικές. 

 

Νίκη Τσιούνη 

Έχει εργαστεί ως Παιδαγωγός σε παιδότοπους με προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης σε παιδιά(κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι, μουσικοκινητική, ψυχοκινητική, messy play κ.ά. δραστηριότητες). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέμα «Αναπτυξιακές διαταραχές (Αυτιστικό Φάσμα)» , «Ανάπτυξη παιδιού Διαταραχές & Παρέμβαση» και «Εκπαίδευση Συνοδών Παράλληλης Στήριξης». Συνεχίζει τις σπουδές της ως Β.Εργοθεραπεύτρια. Παράλληλα ασχολείται με κατ’οίκον προγράμματα για παιδιά με δυσκολίες.

 

Ελιζιάννα Χριστοδούλου
Είναι Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, SIT με εξειδίκευση στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση, στο PECS, στο TEACCH και στο Πρωτόκολλο WILLBARGER. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία», για τη «Συν-νοσηρότητα και  Διαχείριση», τη «Δυσγραφία: Αιτιολογία και αρχές αντιμετώπισης», τις «Μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ και επιληψίες». Έχει ολοκληρώσει τον «Κύκλο εκπαίδευσης Θεραπευτών κατ οίκον και ένταξης» και έχει  παρακολουθήσει το 7ο  Πανευρωπαϊκό συνέδριο Εργοθεραπείας, το Διεθνές επιστημονικό συμπόσιο: «Το Πάζλ του Αυτισμού» και τις διημερίδες: «Αυτισμός και Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές- Ολιστική προσέγγιση» και «Το φάσμα του Αυτισμού: Οικογένεια-Παιδί-Επαγγελματίες». Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Επίσης έχει δουλέψει με μικρές ομάδες εφήβων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, σε εξωτερικά προγράμματα στα πλαίσια των Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής.  Έχει ακόμη εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης ενώ από το 2014 αναλαμβάνει εποπτεία και εκπαίδευση τελειόφοιτων Εργοθεραπευτών. Παράλληλα διδάσκει στα Ι.Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ στο τμήμα «Βοηθών Εργοθεραπευτών».
Είναι μια εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία.

 

Δημήτρης Μπρέζας linkedin

Σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και  κάποια στιγμή ανακάλυψε τον «μαγικό» κόσμο της διαφήμισης.
Ξεκίνησε ως κειμενογράφος και συνέχισε, για περισσότερα από 15 χρόνια, ως Υπεύθυνος Παραγωγής διαφημιστικών ταινιών και μουσικών προγραμμάτων. Συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες παραγωγής για μικρές ή μεγάλες καμπάνιες, κάποιες από αυτές βραβευμένες στα Φεστιβάλ Διαφήμισης.
Συνεργάζεται ως σύμβουλος διαφήμισης και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς και είναι υπεύθυνος επικοινωνίας του Psychomotor Athens και του Playgym. Παράλληλα έχει εμπλακεί σε όλη την ανάπτυξη των προγραμμάτων του Psychomotor Athens και του Playgym και την επικοινωνία-ενημέρωση των γονέων.